bless us with update

ENHANCE YOUR GAMEPLAY
Register to become part of the Onetap community today!
Register Login

sharky1337

Member
Early adopter
since the alpha members arent allowed to media w the alpha build anymore i would assume that the update would come in 2022 atleast
they are allowed its just that they dont wanna use the hack anymore, they moved on to something better and different if llama doesn't wanna update his hack.
 

keoperDAB

Well-Known Member
Subscriber
they are allowed its just that they dont wanna use the hack anymore, they moved on to something better and different if llama doesn't wanna update his hack.
the claim is fully false which basically all alpha members that i known are all using it, they don't clip it it's bc they can't leak the features or anything that can expose some alpha features plus not every alpha only clip media, most alpha members are preferring coding scripts and stuff or using it privately, they don't have to show the alpha build through media

and llama n sharklaser did updated the cheat which just haven't pushed out for live build yet but the update is coming soon so stay tune
 

hatsuhaze

Member
the claim is fully false which basically all alpha members that i known are all using it, they don't clip it it's bc they can't leak the features or anything that can expose some alpha features plus not every alpha only clip media, most alpha members are preferring coding scripts and stuff or using it privately, they don't have to show the alpha build through media

and llama n sharklaser did updated the cheat which just haven't pushed out for live build yet but the update is coming soon so stay tune
"soon" that shit has been said for the past 6 months. Of course it will come out eventually but please do not say "soon" because it means literally nothing
 
  • Like
Reactions: DraggerMegona

MCJ203

Member
"soon" that shit has been said for the past 6 months. Of course it will come out eventually but please do not say "soon" because it means literally nothing
haven't used the cheat in a year or almost 2 years idk how is it holding up on scout only servers ?
 

FatherLogan

Well-Known Member
this thread was made by someone that attempted to purchase a gamesense.pub invite then got scammed. Please ignore this low trash.
 

hatsuhaze

Member
bro actually bought the cheat still
its pretty good, i just find the reasons they justify as the cheat being good being dumb. I dont hold 1w's and just kinda play like i would with any other cheat. Still better than fatality and pandora even with 1 and a half years of no updates
 

MCJ203

Member
its pretty good, i just find the reasons they justify as the cheat being good being dumb. I dont hold 1w's and just kinda play like i would with any other cheat. Still better than fatality and pandora even with 1 and a half years of no updates
why not just buy NL ?
 

hatsuhaze

Member
why not just buy NL ?
Tbh after 1.5 years of no update its still better than neverlose on auto and on scout its also pretty decent. I like the way the cheat feels much more than neverlose and i dont have to spend hours trying to cfg onetap.
 

MCJ203

Member
Tbh after 1.5 years of no update its still better than neverlose on auto and on scout its also pretty decent. I like the way the cheat feels much more than neverlose and i dont have to spend hours trying to cfg onetap.
disagree, if we go scout 1v1 8/10 times NL wins but i agree on the auto part also depends a lot on playstyle map etc...
 

hatsuhaze

Member
disagree, if we go scout 1v1 8/10 times NL wins but i agree on the auto part also depends a lot on playstyle map etc...
i said on scout its pretty decent, not better than nl but still good. I dont care about 1v1's and on community this cheat works fine and feels much nicer than neverlose. Everything just feels so smooth and everything just works, +i never crash with onetap unlike neverlose which crashes so much