My REAL 1 month experience

ENHANCE YOUR GAMEPLAY
Register to become part of the Onetap community today!
Register Login
Status
Not open for further replies.

Cnadid

Member
My mind changed a bit about onetap, heres my review.

Menu 6/10
it has its own signature skull, very cool, quite confusing at times.

Features 9/10
it has everything it needs, especially the gui scaling.
i think its missing AA settings, can't really get a good aa without scripts.


Visuals 8/10
I'm giving it an 8 because of the ESP Settings, without it, it would be atleast 6/10
The ESP settings are really clean especially the box, it just looks better than most cheats.
i don't like how you can't change the colors for some settings like icon and the other settings have orange as a default.
i like the grenade ESP settings, grenade sphere and grenade prediction looks clean.
the chams i don't really like, i see most people only using flat and custom chams, the glow is garbage, the two glow don't get me started,
its got alot of missing chams, i am quite dissapointed.


Rage Bot 9/10
it doesn't have a single tab for each type of guns like pistols, heavy pistols, rifles, snipers, and shotgun but
needs configuration for each gun, quite time consuming, especially when you have to keep going from tab to tab like target to accuracy
and target to accuracy again.


Exploits 7.5/10
Hide shots is fine, but Double tap is a maybe, i like the speeds of it, and the settings for it, not really bad, its just like any double tap exploit
in a cheat, most of the time i don't even know if its hitting the shots because it mostly doesn't kill them.


Resolver 6/10
its bad, alot of people are complaining, and it is quite outdated. it misses alot to a cheater who has jitter, or decent AA.
if they have above average AA you miss up to 2 times then tap them, you are lucky if they have average AA, that is mostly against bad
bad cheaters, or just people who have the same AA as you because onetap doesn't have much AA settings at all. so i don't think of
buying a script if the resolver itself is bad. i would only buy a script if the resolver is good
or it can be changed through a script *cough cough* *lua scripts*.


Legitbot 9/10
it has everything it needs, especially the compensate things. it has its own Legit AA and fakelag, but to me its not needed.
its legit AA only works when using weapons, but why would you even use legit AA? its only good for semirage or trolling.
if you wanna semirage, you could just make the Legit AA at the rage tab using zero or off, then 180 or -180 pitch

I say they make the AA on the rage tab, or just make another tab.

Anti-Aim 4/10
Im both disappointed in resolver and AA. AA has so little settings, you would need to buy a script like monkeyhook to make it
good, though even if you have a good AA, it mostly misses because of resolver.


I say they push a resolver update atleast because neverlose also has alot of players complaining about the resolver aswell, then, the cheat would be good. cheat updates take like half a year i don't know what the problem is.
 
Last edited:

stuck

Member
Subscriber
Early adopter
Anti-Aim 4/10
Im both disappointed in resolver and AA. AA has so little settings, you would need to buy a script like monkeyhook to make it
good, though even if you have a good AA, it mostly misses because of resolver.
I would disagree with that. OT's AA is pretty decent as long as u got a JS + good settings.
 

keoperDAB

Well-Known Member
Subscriber
hm i dont think anti aim and resolver should be categorized as a group

resolver is related abt ragebot
and anti aim is anti aim

yeah u need a script for anti aim tbh like altyn fantasy there are so many good anti aim scripts in forum

but the resolver its pretty decent, its impossible to hit every shots
 

stuck

Member
Subscriber
Early adopter
hm i dont think anti aim and resolver should be categorized as a group

resolver is related abt ragebot
and anti aim is anti aim

yeah u need a script for anti aim tbh like altyn fantasy there are so many good anti aim scripts in forum

but the resolver its pretty decent, its impossible to hit every shots
I totally agree with you.

Even DuckyAA is a decent script only for 1.5$. If you know how to config it you are able to make a pretty unhittable aa.

OT's resolver is one of the best currently, cuz isn't so bipolar as other resolvers from other clients.

In conclusion if u got the right settings and a bit of a playstyle OT is the best cheat u can get atm.
 
  • Like
Reactions: keoperDAB

Skai

Member
resolver == rage == anti-aims == exploits
Cheat is good, but the ragebot is bad for hvh now.
The best legit was in ot v2. Now it shit, but the js api allows you to improve it (Is it true someone is do js for this?). Where you can use legitbot? (Leagues - no, public - no (doesnt bypass protection using the plugin)). What about ragebot: hvh - no (the cheat does not have a resolver(for hvh 2022), lagpeek is terrible, there is no predict, backtrack), semirage - your trust with onetap will change to red. Visual part is the best(after all, no one else gives comfortable api for changing visuals)
In conclusion: debug onetap is great, but it won't be released soon(Don't look into the media with onetap debug/alpha). if u ask: can u recommend buy onetap?(No dont buy it because 20$ for visuals bruh)
 

stuck

Member
Subscriber
Early adopter
resolver == rage == anti-aims == exploits
Cheat is good, but the ragebot is bad for hvh now.
The best legit was in ot v2. Now it shit, but the js api allows you to improve it (Is it true someone is do js for this?). Where you can use legitbot? (Leagues - no, public - no (doesnt bypass protection using the plugin)). What about ragebot: hvh - no (the cheat does not have a resolver(for hvh 2022), lagpeek is terrible, there is no predict, backtrack), semirage - your trust with onetap will change to red. Visual part is the best(after all, no one else gives comfortable api for changing visuals)
In conclusion: debug onetap is great, but it won't be released soon(Don't look into the media with onetap debug/alpha). if u ask: can u recommend buy onetap?(No dont buy it because 20$ for visuals bruh)
Another user blaming the cheat when it’s obv playstyle/cfg/uid issue. If you don’t know how to adapt & play hvh 2022 don’t even write here. Just delete your onetap account somehow.
 

LuieVeee

Member
I would disagree with that. OT's AA is pretty decent as long as u got a JS + good settings.
that's the thing you need a JS script the cheat cant come with decent aa and resolver in the first place? makes no sense it's been literally a year for reg users and we haven't seen shit. I miss 2018 ot where y'all actually cared about the consumers
 

LuieVeee

Member
Another user blaming the cheat when it’s obv playstyle/cfg/uid issue. If you don’t know how to adapt & play hvh 2022 don’t even write here. Just delete your onetap account somehow.
and don't reply with some bullshit I've been hvhing for a long fucking time I know what I'm doing its the cheat itself smh
 

stuck

Member
Subscriber
Early adopter
that's the thing you need a JS script the cheat cant come with decent aa and resolver in the first place? makes no sense it's been literally a year for reg users and we haven't seen shit. I miss 2018 ot where y'all actually cared about the consumers
and don't reply with some bullshit I've been hvhing for a long fucking time I know what I'm doing its the cheat itself smh
you assume that you don't even know what you are talking about since you haven't been on onetap since 2018. The cheat is perfectly fine and if you don't know how to play keep yourself away from forums. More then half of this newcomers don't know how to config/play and you expect being good lmao. I personally played 1 week without any JS and I was going positive with no problem kd = 18. Don't blame the cheat for your own fault.
 

Skai

Member
Another user blaming the cheat when it’s obv playstyle/cfg/uid issue. If you don’t know how to adapt & play hvh 2022 don’t even write here. Just delete your onetap account somehow.
If u play with playstyle(mother in tomb) u have brain cancer and nice KD. Cheat is broken its a fact(prediction suck, scales are broken, resolver outaded). i hope u will get skeet or ducari paste.
 

stuck

Member
Subscriber
Early adopter
If u play with playstyle(mother in tomb) u have brain cancer and nice KD. Cheat is broken its a fact(prediction suck, scales are broken, resolver outaded). i hope u will get skeet or ducari paste.
Nice IQ brainless kid. You got no playstyle and u still complain about the cheat. Who told u I don't have any other cheats besides ot? The only one with brain cancer is u cuz obv u can't think properly for some reasons.
 

Skai

Member
Nice IQ brainless kid. You got no playstyle and u still complain about the cheat. Who told u I don't have any other cheats besides ot? The only one with brain cancer is u cuz obv u can't think properly for some reasons.
If you have closed cheats why are you bought this paste. But if u have good closed cheats you have brain cancer. U can record your "premium playstyle" in media i hope it's not(one way with 2 peek)
 

stuck

Member
Subscriber
Early adopter
If you have closed cheats why are you bought this paste. But if u have good closed cheats you have brain cancer. U can record your "premium playstyle" in media i hope it's not(one way with 2 peek)
you don't even have anything else. I bit ur ass at hvh even with OT. Nice brainless prim user thinking his garbage is good. You are too broke to even buy a ot sub. I personally got subs on 4 dif clients u doggo.
 

Skai

Member
you don't even have anything else. I bit ur ass at hvh even with OT. Nice brainless prim user thinking his garbage is good.
I looked your media remove your brain and do not stigma yourself. Such a shame even at 19 was not recorded. Cry with your open cheat and good luck with misses in backtrack
 

stuck

Member
Subscriber
Early adopter
I looked your media remove your brain and do not disgrace yourself. Such a shame even at 19 was not recorded. Cry with your open cheat and good luck with misses in backtrack
hdf retarded bot. ''Open cheat'' you don't even have anything else besides prim which is half open as well hahhaha. Cry more cuz u poor fag which can't buy a 20e cheat for csgo.
 

Skai

Member
hdf retarded bot. ''Open cheat'' you don't even have anything else besides prim which is half open as well hahhaha. Cry more cuz u poor fag which can't buy a 20e cheat for csgo.
Where did I say that this is a super private cheat? You don't even have it. There are private cheats (only newcamers know "closed cheat"). For example skeet is worse than primordial, for me enough cool anti-aims(server-side rolls), prediction from skeet and improved resolver(from skeet), include backtrack from fatality.
Its fact that onetap debug is better than primordial. But what about skeet beta , neverlose alpha (They changed it pretty much from the live build). In conclusion when release p update in onetap?(when buyers stop buy this cheat)
 

stuck

Member
Subscriber
Early adopter
Where did I say that this is a super private cheat? You don't even have it. There are private cheats (only newcamers know "closed cheat"). For example skeet is worse than primordial, for me enough cool anti-aims(server-side rolls), prediction from skeet and improved resolver(from skeet), include backtrack from fatality.
Its fact that onetap debug is better than primordial. But what about skeet beta , neverlose alpha (They changed it pretty much from the live build). In conclusion when release p update in onetap?(when buyers stop buy this cheat)
Sk33t worse then prim. Are u high or dumb? U are clearly a huge russian retard which no one gives a fuck about.

Don't even try to type more cuz u clearly got no clue what u are talking about.

Oh ye I forgot to mention. Fix ur English no one can understand you properly.

average 12 y.o russian
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.